عنوان تبلت لپ تاپ شو عنوانی جالب است که معمولا توجهات بسیاری را به خود جلب می کند. تبلت لپ تاپ شو یا لپ تاپ تبلت شو در حقیقت عنوان یک محصول انعطاف پذیری است که با قابلیت هایی که در بخش لولا دارد، می تواند هم به عنوان یک لپ تاپ و هم به عنوان یک تبلت کارایی داشته باشد. معمولا وسایل دیجیتال چند منظوره محبوب هستند، زیرا با یک تیر چند نشان می زنند و می توانند نیاز های مختلف کاربران را به شکل مختصر و مفیدی برطرف کنند. به همین دلیل گجت‌هایی که هم تبلت هستند، هم لپ‌تاپ، طرفداران خاص خود را دارند. تبلت‌ لپ‌تاپ ‌شو با یک تیر دو نشان را هدف گرفته است؛ با یک گجت، تبلتی دارید که هرگاه اراده کنید به لپ‌تاپ تبدیل می‌شود. بد نیست با تعدادی از این تبلت های لپ تاپ شو آشنا شوید. همراه ما باشید.

تبلت لپ تاپ شو چگونه محصولی است؟

تبلت لپ تاپ شو یا همان لپ تاپ های تبدیل شونده که معمولا با اصطلاح تجاری هیبریدی معروف هستند، می توانند هم به صورت لپ تاپ و هم به صورت تبلت استفاده شوند. از آن جهت به این دستگاه ها، هیبریدی گفته می شود که ماهیت تبدیل شونده ای دارند. تبلت لپ تاپ شو یا لپ تاپ تبلت شو در مدل های مختلفی و توسط شرکت های متفاوتی تولید و عرضه شده اند. این محصولات معمولا به دلیل طراحی زیبا، ماهیت چندگانه و سایز کوچک و مناسب، قیمت بالایی دارند.

 

تبلت لپ تاپ شو مجهز به صفحه نمایش لمسی است و با قابلیت چرخش صفحه نمایش یا جدا شدن آن می تواند به یک تبلت یا لپ تاپ تبدیل شوند. گرچه کاربرد دوگانه ای دارد، اما معمولا به یکی از دو گروه تبلت یا لپ تاپ گرایشی بیشتری دارد. مثلا اگر ساختار این محصول بر اساس پلتفرم ویندوز و پردازنده های X86 باشد، بیشتر به سمت لپ تاپ بودن گرایش دارد و اگر از پردازنده ARM و سیستم عامل اندروید استفاده کند، بیشتر به سمت تبلت بودن گرایش دارند.

 

تبلت لپ تاپ شو https://bit.ly/38wsVoE امروزه در حالی تولید و عرضه می شود که در گذشته محدودیت هایی در پردازنده و باتری برای تولید آن وجود داشت و همین باعث میشد این محصول سنگین و حجیم شود، اما در حال حاضر تبلت لپ تاپ شو یا لپ تاپ تبلت شو پیشرفت بسیاری کرده است. به طوری که می بینیم گاهی در یک محصول 5 محصول جای گرفته است و توانایی تبدیل شدن به لپ تاپ ویندوزی، تبلت ویندوزی، لپ تاپ اندرویدی ، تبلت اندرویدی و تلفن اندرویدی را دارد.

١. با لپ تاپ ها کارهای بیشتری می توان انجام داد :

لپ تاپ ها عموما دارای سیستم عامل ویندوز هستند. سیستم عاملی با قابلیت های فراوان و برنامه های متنوع. نرم افزارهای گوناگون برای کارهای مختلف و چه بسا بسیار حرفه ای برای کارهای مشخص. لپ تاپ ها دارای پردازنده ی مرکزی قوی تری نسبت به تبلت ها هستند که همین امر باعث قوی تر بودن پردازش لپ تاپ نسبت به تبلت باشد. از سوی دیگر اکثر تبلت ها فاقد کیبورد هستند که همین باعث برتری لپ تاپ به تبلت می شود.

٢. تبلت قابلیت حمل بالاتری دارد :

یکی از معضلات پیش رو برای کسانی که دائما در حال رفت و آمد هستند این است که نمی توانند با خود لپ تاپ حمل کنند. لپ تاپ های معمولی دارای اندازه ای ١۵ اینچی هستند. به طبع وزنی در حدود ٢.٣ کیلو گرم دارند. اما تبلت ها دارای اندازه ای کوچکتر از لپ تاپ ها هستند و مزیت اصلی آن وزن آنهاست که بسیار کم وزن تراند.

همکاری

اما حالا کاربران می توانند همه ی این ها را با هم تجربه کنند. لپ تاپی با باتری قوی و دارای نمایشگر لمسی. لپ تاپی قدرتمند در اندازه ای کوچک و وزن کم. کسانی که دنبال تبلتی هستند که فضای ذخیره سازی بالایی داشته باشد. تبلتی که در صورت نیاز بتوان به آن کیبورد وصل کرد تا راحت تر تایپ کرد. تبلت ویندوزی برای کسانی که آندروید را دوست ندارند. از همه مهمتر کاهش هزینه ها چرا که با یک مدل از لپ تاپ تبلت شو در واقع دو دستگاه متفاوت را در اختیار دارید.


رایانه و لپ تاپ تبلت ,دارای ,محصول ,معمولا ,دارند ,پردازنده ,برای کارهای ,برای کسانی ,دارای اندازه ,همین باعث ,سیستم عامل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اسرا نوین کسب درآمد از اینترنت سفر به دور دنیا دانلود برای شما دانلود کده میکرو اجناس فوق العاده روزهـــاے بے خاطــــــره... علاج با دعاهای شرعی از قرآن و سنت